جمعه ۲ آذر
مهندس سلام شعری از فریبرز رامیار
از دفتر شعرناب نوع شعر قصیده
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۰۲ شماره ثبت ۱۱۲۷۴۱
بازدید : ۳۱۳ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فریبرز رامیار
|
مهندس سلام،ادیب ادب
بزرگیت به جاست نباشد عجب
کرامت عیان ز موی سپید
ببارد ز رویت طلوع امید
دریغم مدار شرف یاب شوم
حضور جناب دُر ناب شوم
به جای پدر دبیرم تویی
مراد و مرید امیرم تویی
طراحی ت به جا کتابت ثواب
فراقت گران ندیدن عذاب
در هفته دوبار می آیم به یزد
کدام است محفل شرف یاب به نزد
سر آرم به پا کمر خم کنم
پس از درک تان عذاب کم کنم
من ایلامی م پس از راه دور
به صبر جمیل چو یعقوب کور
نشینم که تو بیایی ز راه
ببینم که خسته روی کربلا
قصور از جناب ملالم کند
به گاه اذان بلالم کند
موذن تکبیر جهان کر کنم
هر آن چشم عاشق ز اشک تر کنم
محمد باقر خدا را سپاس
من از فوج مهمان ندارم هراس
زواران عاشق سلام مرا
رسانند آخر شه کربلا
ز حال تا بیایی فریبرز به در
پذیرای زوار چو حاتم پدر
|
|
نقدها و نظرات
|
باید به نوبه از خجالت عامه برآیم اما به صبر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ظاهرا مخاطب خاص دارد
در صورتی که موکب برای عامه است