دوشنبه ۵ آذر
سایه شعری از بابک توسلی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۲۷ شماره ثبت ۱۱۲۴۴۵
بازدید : ۱۳۳ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب بابک توسلی
|
سایهات از سَرِ من هیچ زمان کم نَشَود
درد بی تابیِ من درد دمادم نشود
سفر اسوده کُن وُ سوی خودت باز بگَرد
شاید این نوع سفر باز فراهم نشود
فاصله گرچه میان من وُ تو افتاده
افتاب لب بامم که مُجسّم نشود
من تو را زودتر از خویش ملاقات کنم
در دلم هیچ کسی بر تو مُقدّم نشود
انتخاب لقبت پرده ی این راز گشود
دیدن سایه که در سایه ی عالم نشود
ارغوانت شده تمثیلی از عشقی خالص
ارغوانت پس از این داغ که خرّم نشود
نکته ها گفتی از عشق و نَسُرودی هرگز
که در این عالم فانی کسی ادم نشود
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس،ممنونم از شما🙏🙏 | |
|
ممنون،نظر لطف شماست،مانا باشید🙏🙏🙏❤ | |
|
درود و سپاس،نظر لطف شماست،مانا باشید🙏🙏🙏❤ | |
|
درود بر شما بزرگوار ممنون از شعر زیباتون،برقرار باشید🙏🙏🙏❤❤ | |
|
درود و سپاس از شما،زیبا نگاهید.پاینده باشید🙏🙏🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید