جمعه ۲ آذر
سال تحویل شعری از زیبا خدادادی ارپناهی
از دفتر پروا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۵ شماره ثبت ۱۱۲۴۳۴
بازدید : ۳۱۴ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر زیبا خدادادی ارپناهی
آخرین اشعار ناب زیبا خدادادی ارپناهی
|
من برای دیدنت روز شماری میکنم
روزها را من بی تو دارم طی میکنم
طی کشیدن بر دلم کار هر روز من است
ثانیهها را هی آب و جارو میکنم
جارو میکشم خانه را تا پشت بام
حوض را پر از سیب و گلابی میکنم
گلاب هر لحظه را در شیشه دل میکنم
موقع دیدنت این شیشه را تقدیم میکنم
روزها و لحظهها در پی هم میروند
من این همه را در سالِ تحویل میدهم
#زیبا خدادادی ارپناهی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون آقای صالحی بسیار خوشحال میشوم نظراتتون رو میبینم. اکلیلی میشم 😇 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.