پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر زیبا خدادادی ارپناهی
آخرین اشعار ناب زیبا خدادادی ارپناهی
|
روزگار چه با وفاست!
گله ای بر جا نگذاشت
بختی را گر کرد سیاه
سپید مویی بر جا گذاشت..
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد عزیز گاهی کوتاهی ها ،بزرگی را میاندازند 🙏⭐💫 | |
|
درود بر شما..
ممنون از حضور خوبتون 🙏💫 | |
|
از روزگار بی عار تر ندیدم در این زمان.. | |
|
سلام و درود اشتباه تایپی صورت گرفت که دیر متوجه شدم
تشکر از توجهتون 💫💫 | |
|
درود بر شما وجودتون زیباست 🙏💫💫
بله درست می فرمایید
بعضی وقتا که از دستت کاری برنمیآید باید سرت را از قانون بپیچانی..
ممنون از نقد خوب و مفیدتون 💫💫 | |
|
تشکر از زیبایی دید شما بر گفته ناچیز 🙏💫 | |
|
سلام استاد صالحی عزیز ممنون از نگاه پر مهرتان 🙏💫 | |
|
درود بر شما باد
این.... خیلی حرفه استاد😅⭐بیانش میکردی راحت تر بودیم.
ممنون از حضورتون🙏 | |
|
سلام و درود بر شما 💫
زیبا حضور شماست ⭐⭐ | |
|
سلام و درود بر شما 💫
زیبا حضور شماست ⭐⭐ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کوتاه و بسیار زیبا بود
دستمریزاد