سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        جنگ عشق

        شعری از

        محمد عباسی مقدم

        از دفتر شعرناب نوع شعر چهار پاره

        ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۱:۱۰ شماره ثبت ۱۱۲۳۹۷
          بازدید : ۱۲۲   |    نظرات : ۳

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر محمد عباسی مقدم
        آخرین اشعار ناب محمد عباسی مقدم

        در من عاشق شده جنگ و جدال و واهمه
        در میان قلب و عقل و این زبان ناطقه
        هر کدام از باب خویش گوید سخن ها با دلیل
        بِینشان اما بوَد بس اِفتراق و فاصله
         
        دل که بی چون و چرا خام خودش کرده زبان
        تا که پیش یار بگوید حرف دل را بی امان
        از دو زلف یار و از خط لبش تعریف کند
        از صدای دل نشین و از دو ابروی کمان
         
        دور میزی عقل بی انصاف زند داد بر سرش
        تا که حرفی از علاقه دل نگوید در برش
        عاقبت از خنده های دل عیان است ماجرا
        کو چه بسیار نقشه هایی را کشیده در سرش
         
        روز دیدار رخ معشوق ما از راه رسید
        پیش چشمم آمد و گوشم صدایش را شنید
        بی درنگ قلبم برفت سوی اضافه کاری اش
        عقل من از روی دلشوره ز دل آهی کشید
         
        پیرو جنگ درونم بی سخن من صامتم
        او نشست رو به من و بازم نبود این باورم
        من نفهمیدم چه شد اما زبان بی اختیار
        با تمام جان خود گفتا که من دوست دارمت
         
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        مهرداد عزیزیان
        سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۳۶
        درود
        زیبا بود🌺🌺🌺
        اندکی بیشتر در خصوص قافیه و وزن مطالعه کنید بهتر هم خواهد شد
        مثلا قوافی بند اول🙏
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۵
        درود بزرگوار
        جالب و زیباست خندانک
        محمد عباسی مقدم
        يکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ۲۱:۵۶
        🌹🌹🌹🌹
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0