سلام و عرض ادب استاد گرانقدر جناب خوشرو عزیز و
بزرگوار
بسیار ممنونم ازلطف ونظریه محترمتان
البته استاد عزیز بنده واقعا ازاینکه عیب اشعار وکلمات
را هر شخصی برایم بگوید خوشحال میشوم یک موقع از
اشعار ناچیز بنده که اشتباها متوجه شده بودم نگران و ناراحت
نباشید خدای نکرده بنده افتخار میکنم که شما استاد گرامی
عیب کار را برایم روشن نمایید خوشحال خواهم شد
قدر دان حضور انورتان
شاد و سلامت باشید انشاالله
بسیار زیبا و عالی بود