یار سالدی منی غم گونه احوالیمَ باخدی
احوالیمه اوت سالدی یانان حالیمَ باخدی
باخمئش نَدِییم من بو دیلارامین الینّن
اَللرمَنَ هوی چالدی یاریم زاریمَ باخدی
میخانه اسیری من اولوب مِی مَنَ یولداش
یولداشلار ایچینده اوجالان اهیمَ باخدی
افسوس اولا یارب منَ یاریم نجه چکدیر
اوخلارسینمه سینه یاریب قانیمَ باخدی
چوخ چکمه سلیمی بِئله زار یارین الینن
بیگانیه یار اولدی چیخان جانیمَ باخدی
یارمرا بر روزگاری غم انداخت و تماشاگر احوالم شد
احوالاتم را براتش کشید و نشست بر سوختنم تماشا کرد
چه بگویم از دست و نگاه چنین دلارامی
که وقتی همه بر من دست و هورای دیوانگی زدند بر زارم تماشا کرد
شدم اسیر میخانه ها و می شد رفیق و همراه من
ودر جمع دوستان میخانه که اه و ناله ام بلند می شد یار مرا تماشا کرد
افسوس که خدایا چگونه بگویم از یاری که تیری بر سینه ام زدو شکافت
قلبم را و بر خونش تماشا کرد
دوستان این تقریبا معنای نوشته بنده است 🌹🌹🌹
بسیار زیبا و دلنشین بود