شنبه ۳ آذر
همسرانه.. شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ۱۸:۵۷ شماره ثبت ۱۱۲۰۷۵
بازدید : ۱۷۸ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
تا برقِ چشمان تو در این خانه جاریست
تاریکی و ظلمت برایم روشنایست...
من غرق هستم در دوچشمان سیاهت
با اینکه چشمان خودم دریایِ آبیست..
تا گرمی دستان تو در دست من هست
سرما و یخبندان ،عزیزم ،برف بازیست...
گاهی دلت می گیرد از اخلاقِ تندم
عاشق، همیشه دادو بیدادش مجازیست
تنها دلیل زندگی کردن توهستی
دنیا بدون تو برایم صحنه سازیست..
من دوستت دارم ،تمامِ حرف، این است
باقی ،تمامِ شعرهایم جمله سازیست..
هرگز به قلبم عشق تو پایان نگیرد
تا جانِ من در پیکرم همواره باقیست..
عاشق ترینم تا تو هستی در کنارم
با تو گدا بودن شبیه پادشاهیست...
تقدیم به همراه همیشگی زندگی ام
همسر مهربانم
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از حضور پر مهر شما بانوی هنرمند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متنی برای شما جناب حیدری عزیز نوشتم .
ولی در انتها متوجه شعر تقدیمتان شدم ....
مبارک ایشان باشد ..
درود بر هر دو بزرگوار.