شنبه ۳ آذر
بهشتِ تنهایی شعری از مهدی حیدری گودرزی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۱۱۱۸۸۳
بازدید : ۱۵۱ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر مهدی حیدری گودرزی
آخرین اشعار ناب مهدی حیدری گودرزی
|
من در بهشتِ عزلتِ تنهاییِ خویشم...
دورم ز آدمهایِ خشکِ سردِ پوشالی...
اینجا سکوتِ چاردیواری برایم حکمِ آزادی ز زندان است...
زندان برای من تعامل در میانِ جمعِ آدمهاست..
آری..
تو تصویری ز یک انسانِ سردِ گوشه گیرِ نسبتا بیمار در ذهنت ز من داری...
اما بگو از روحِ آزادم که هرشب همچو بیماری عیادت میکند روح تو را در قعر زندانِ تنت ،، آیا خبر داری؟!!
من عاشقم..
عشقم محبت کردن و یکرنگ بودن در حضورِ روح آدمهاست..
اما غریب افتاده ام در ازدحامِ جسم آدمها..
آی ای میان جسمها افتاده ،،
ای ارواحِ زندانی..
من با شماهایم..
آزاد آیا می شوید از دوزخ این تن؟!!
همراه آیا می شوید اینک شما با من؟!!
من در بهشتِ عزلتِ تنهاییِ خویشم..
مهدی حیدری گودرزی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب و سپاس از شما استاد گرامی🌷🙏 | |
|
سلام و درود با جان و دل پذیرای نقد شما هستم هرجایی که به زعم شما نیاز به ویراش دارد به گوش جان میشنوم..سپاس از حضور شما🌷🙏 | |
|
به مهر خواندید بانو..🌷🌷🙏🙏 | |
|
سپاس بی کران از حسن توجه و حضور پر از مهرتون🙏🌷 | |
|
هزاران بار دورود به شما استاد گرانقدر سپاس از مهر شما | |
|
عالی نگرید سپاس از شما🌷🌷🙏🙏 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود و عالی لذت بردم
قلمتان نویسا
☘️☘️☘️☘️☘️☘️☘️