سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    شهر من زیبا نیست

    شعری از

    مجید سعیدی(منتظر)

    از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته

    ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰ شماره ثبت ۱۱۱۸۷۱
      بازدید : ۱۰۲   |    نظرات : ۶

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر مجید سعیدی(منتظر)

    شهر من زیبا نیست
    چاله هایش بسیار، آسفالتش پر ترک
    بوی گند آشغال میرسد از هر طرف 
    باران ببار
    رفتگر، خسته از ته کوچه خاک را شانه میکند
    سوغات عراق است
    خاک بر سر شدند درختان بی رمق 
    شهر را باید حجامت کرد 
    اسهال هم شده 
    بعد دعا برای باران
    باران بارید
    باران نبار 
    فاضلاب زد بالا 
    شهر شد رودخانه 
    قایقی باید ساخت
    سهراب را تا ته کوچه با خود باید برد
    ۲
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    جمیله عجم(بانوی واژه ها)
    پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۰۸
    خندانک
    درودبرشما خندانک
    خندانک
    مجید سعیدی(منتظر)
    مجید سعیدی(منتظر)
    پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۲۴
    ممنون خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    عباسعلی استکی(چشمه)
    پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۰۷
    درود بزرگوار
    بسیار زیبا و مبین مشکلات جامعه بود خندانک
    مجید سعیدی(منتظر)
    مجید سعیدی(منتظر)
    پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۲۵
    ممنون استاد خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۰۹:۱۱
    خندانک خندانک
    درود بر شما خندانک
    چه دردناک و حق دار خندانک خندانک بسیار عالی بود خندانک
    مجید سعیدی(منتظر)
    مجید سعیدی(منتظر)
    پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ ۱۰:۲۵
    ممنون خندانک خندانک خندانک خندانک
    ارسال پاسخ
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0