سه شنبه ۶ آذر
بیت بیتِ حیاتِ باباطاهر شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۱۴ شماره ثبت ۱۱۱۴۷۴
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
بیت بیتِ حیاتِ باباطاهر
اطرافِ خانه ی ما ،
خروس نیست
من از چهچه ی زیبای بلبلِ خرمایی ،
ردِ آمدنِ سحرِ خوشقدم را می فهمم
دو رکعت نمازمی خوانم
سرسوزنی از بویِ بهشت را
زان سحرپیشه تک گلِ نمازِ خود می فهمم
چرا بوی این عطرِ شناور،
میانِ این نمازها را ،
خیلی ها دوست ندارند ،
اما بوی گندِ دنیازدگی را ،
قدرِ یه دنیا دوست دارند ؟
اینرا نمی فهمم
من صداقتی را که گنجانده شده ،
در بیت بیتِ حیاتِ باباطاهر
اگر نگویم می فهمم ،
لااقل حس میکنم
اما بیصداقتیِ عاشق ومعشوق های دروغین را
هیچگاه نمی فهمم
حیران میمانم
مگر درهمه دنیاها ،
بجزخدا ، معشوقی هست ؟
خدائیش ،
اینرا نمی فهمم
بهمن بیدقی 1401/4/8
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از الطافِ بی پایانتان تشکرمیکنم شادباشید و سلامت درپناه حق | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از الطافِ بی پایانتان تشکرمیکنم شادباشید و سلامت درپناه حق | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار از الطافِ بی پایانتان تشکرمیکنم و سپاسگزارم از بداهه ی زیبایتان شادباشید و سلامت درپناه حق | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند گرانقدر بزرگوارید از الطافِ بی پایانتان تشکرمیکنم شادباشید و سلامت درپناه حق | |
|
با سلام و عرض احترام آقای صمدی بزرگوار سپاس سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و بجاست
بشم واشم از این دنیا بدر شم
بشم از چین و ماچین دورتر شم
بشم از حاجیون مکه پرسم
که این دوری بسه تا دور تر شم