يکشنبه ۴ آذر
نمی خواهد شعری از علیرضا آرین مهر
از دفتر خاورمیانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ تير ۱۴۰۱ ۲۳:۵۲ شماره ثبت ۱۱۱۲۱۸
بازدید : ۴۸۳ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر علیرضا آرین مهر
آخرین اشعار ناب علیرضا آرین مهر
|
ای کاش می شد که...! ولی دیدم نمی خواهد
ایـن زخــمِ کهنه تا ابــد مرهم نمی خواهد
.
حــوا همیــشه لحـظهی حســاسِ تصمیمش
در فکـــرِ مشتـی گنـدم است آدم نمی خواهد
.
عمـریست بـا شعـر و کنایه گفته ام ، مِن بعد
رک بـا تـو می گویــم دگر مبهــم نمی خواهد
.
مشتـــاق یـا از مــن گـریـزانی؟ بگــو آخـــر!
دیگــر وجــودم این دو را با هم نمی خواهد
.
چــون پــادشـاهی مست از فتح و غرورم که
در وقتِ تنــگ از دیگـــران دِرهم نمی خواهد
.
علیرضا آرین مهر
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی گرامی | |
|
سلام و عرض ادب جناب محمدی عزیز سپاس از لطف و مهربانی شما بله درسته هم قافیه نیست اما به نوعی قافیه شایگان محسوب میشه و بنظرم برای یکبار استفاده کردن ، اشکالی نداره
| |
|
سپاسگزارم بانو رحیمی گرامی | |
|
سپاسگزارم جناب انصاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 👏👏🌺🌺