جمعه ۲ آذر
آغوش بیستون شعری از سارا (س.سکوت)
از دفتر از جنس فریاد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۱۱۰۸۵۲
بازدید : ۶۳۰ | نظرات : ۱۹۳
|
آخرین اشعار ناب سارا (س.سکوت)
|
سر می کشم جام تورا ای عشق دیرین
تا پر شود جان از هوایی عطر آگین
تقدیر ما چرخیده وفرهاد در قصر
بر بیستون امشب پناه اورده شیرین
با رفتنت تکثیر شد تصویر عشقت
تکسیر شد آیینه های مهر آگین
تا عطر احساس تورا می اورد باد
با اشک، شهر عشق را می بندم آذین
چین وچروک افتاده زیر چشمهایم
هندوی خالت مانده در اعماق این چین
حس غمی با موی من در باد جاری
انگار دستت مانده در این زلف مشکین
طوفانی از اندوه بر پا کرده در من
لرزید چون دیوار بم این قلب مسکین
با دست سرد فاصله در کوه، امشب
مَه پیکر عشق مرا کردی تو تدفین
سارا رحیمی
۲۱خرداد ۴۰۱
|