پنجشنبه ۲۴ آبان
شال ِ سپید 🌿 شعری از وجیهه رستگاری گل سرخ
از دفتر عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ ۱۶:۴۰ شماره ثبت ۱۱۰۶۴۳
بازدید : ۳۷۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر وجیهه رستگاری گل سرخ
آخرین اشعار ناب وجیهه رستگاری گل سرخ
|
💮🌿💮🌿💮🌿💮🌿💮🌿💮
🌿💮🌿💮🌿💮🌿💮🌿
💮🌿💮🌿💮🌿💮
🌿💮🌿💮🌿
💮🌿💮
🌿💮
💮
و تُ آنقدر
شال حریر
سپیدت را
از سر انداختی
تا تن باد
سخت لرزید
و دلش دور گیسوان تو تنید
تندی رایحه ات
آنقدر محکم هوا را ...
در آغوش گرفت
که بهار هر روز
با خیال تو
گُر می گیرد جانش
و روزها
آنقَدَر کش دار
دَر ِ گوشت
.............دوستت دارم
خواندند
تا اینکه
سبز شدی در
سبزترین
سبزی سبزش
و من نفهمیدم
بوسه ی ِ داغ ِ کدام سیب سرخ
رویت را پائیزی کرد
و غُصّه ی قصّه
زمانی نمایان شد
که تو با پیرهن نارنجی ات
تپاندی
قلب یخ زده ی
زمستان را
و سوزاندی آن را با
عطر گرم....
.
.
.
.
بهار نارنج ات
💮🌿🍊
.
✍: وجیهه رستگاری _ گل سرخ 🌹
🌿🍊
🍊🌿🍊
🌿🍊🌿🍊
🍊🌿🍊🌿🍊
🌿🍊🌿🍊🌿🍊
🍊🌿🍊🌿🍊🌿🍊
|