جمعه ۲ آذر
یارو ، یاور می شود شعری از علیرضا شفیعی
از دفتر مثنوی نوع شعر مثنوی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۹:۴۰ شماره ثبت ۱۱۰۵۶۶
بازدید : ۳۲۶ | نظرات : ۲۳
|
آخرین اشعار ناب علیرضا شفیعی
|
هنرمندانِ شهرِ کِذب و تزویر
|
حَذَرجویانِ هوش وعقل وتدبیر
|
|
چو از اعماقِ دیرین دَررِسیدند
|
سبکبار اَز خِرد چون خَررسیدند
|
|
چنان چیره شدند از راهِ نیرنگ
|
بِسانِ یِک شغالی طعمه در چَنگ
|
|
بساط خدعه با صد رنگ چیدند
|
چوعرصه را به مردم تنگ چیدند
|
|
چنان اوهام را بَر پا نمودند
|
که یارو را چو یاور جا نمودند
|
|
به شکل یار آمد او نه یارو
|
به کوله داردارد او نه دارو
|
|
رَهِ دانش نِدایِ جارِ او بود
|
ولی جارویِ دانش کارِ او بود
|
|
|
علیرضا شفیعی |
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جناب پورصالحی شاعر جوان و پرشور ضمن سپاس از همراهی پر مهر شما برایتان سلامتی و موفقیت روزافزون آرزومندم | |
|
درود بر استاد سلیمی گرانقدر از حضور پر مهرتان بسیار سپاسگزارم به کوله دار دارد نه دارو به کوله دار دارد او نه دارو با پیشنهادتون موافقم او اضافه بشه وزن تغییر نمی کنه سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود
موثر و پر معنی