شنبه ۳ آذر
بغضهای همیشه شعری از حمیدرضاسیستانی تخلص آدم
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۱۱:۲۶ شماره ثبت ۱۱۰۰۱۸
بازدید : ۲۱۰ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حمیدرضاسیستانی تخلص آدم
آخرین اشعار ناب حمیدرضاسیستانی تخلص آدم
|
توبخوان ازغم این دل
توبگوازدرداین محفل
ازقصه ی عشق ناکام
گل خشکیده در جام
ازرخ واهی یاردرآینه
ازماهی تنگ این خانه
از بیداد و خشم زمانه
بغض وآه وغم وکینه
توبنویس ازفراغ یار
ازغنچه پرپرروزگار
توبگوازرنج عاشقان
ازگریه شمع سوزان
برای پرواز کبوتران
ازپرنده های نیزاران
ازشالی وشالیکاران
خشکیده نغمه باران
ویرانه جامانده آبادی
ازرفتن فرزندان آبادی
رخت بسته آوای شادی
ازلونه لک لک شهر
فتاده جوجه درنهر
از پروانه سوخته شمع
بالگدآب شده تن شمع
پناه بچه آهوبه دامن شیر دل زندان بان شده اسیر
کبوتررفته ازکاشانه آوارگشته سقف خانه
دل دردمندوصدبهانه
تو بخوان ازآدم پست
قصه دردهای سخت رفت وماهم میرویم
جزنیکی باخودنبریم
|
نقدها و نظرات
|
استادعزیز منور کردید به ادب وشعرخود صفحه روزگارم مانا وسرافرازباشید | |
|
درود برمردایرانی وبا ادب شعرپارسی لطف فرمودید | |
|
درودبرالهه احساس لطف عالی مستدام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
فرارسیدن ۲۵ اردیبهشت
روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
و پاسداشت زبان فارسی
گرامی باد!
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*