سه شنبه ۶ آذر
سکوتِ سایه ها شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ۰۶:۱۸ شماره ثبت ۱۱۰۰۰۵
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
سکوتِ سایه ها
مائیم که گاهی ز ترس ،
پُر از جسارت می شویم
یک لگد به بختِ خویشتن می زنیم و،
پر از خسارت می شویم
گاهی درمیانِ اینهمه سکوتِ سایه ها
به زندانی از حدس ها می رویم
پُر از اسارت می شویم
امیدمان که از ما میرود ،
پُر از کسالت می شویم
خدایا !
امید را برگردان به ما
که با اشتباهاتی ،
ز دستش داده ایم
اینچنین است که ما
پُر از رسالت می شویم
اینچنین است که ،
خنده و لبخند ،
بازمی گردد به لب
پُر ازحال و هوایی ،
خوب میشویم و،
ازهمه هیچ ها میگذریم و،
پُر از تمنای وصال ات می شویم
بهمن بیدقی 1400/8/1
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار ممنونم از لطف شما سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام بزرگوار ممنونم از لطف شما سلامت باشید و شادمان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای زارع بزرگوار ممنونم از لطف شما سلامت باشید و شادمان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود
فرارسیدن ۲۵ اردیبهشت
روز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی
و پاسداشت زبان فارسی
گرامی باد!
´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*•.¸¸.•*´¨*