چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
|
کنار تو کی هست
بغلت میاد
میپره مثل چی هست
دنبالت میاد
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
شاخ مجازی شده
چرا اینطوریه
داور بازی شده
چرا اینطوریه
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
دیگه اینم,
شده جاست فرند او
بقیه شونم
مهم نیست , میارند به رو
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
استوری میزارند خیلی
از این و اون
میلیونی شدند بلی
از این و اون
استوری میزارند خیلی
از این و اون
میلیونی شدند بلی
از این و اون
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
با همه میخوای
رابطه باشه داری
کنار همه داری
فالور شده جاری
قسمت بعدی
اگه داریم بریم
اینجاست بعدی
اصل کارییم داریم
کنار تو کی هست
بغلت میاد
میپره مثل چی هست
دنبالت میاد
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
با همه میخوای
رابطه باشه داری
کنار همه داری
فالور شده جاری
قسمت بعدی
اگه داریم بریم
اینجاست بعدی
اصل کارییم داریم
کنار تو کی هست
بغلت میاد
میپره مثل چی هست
دنبالت میاد
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ت مثل تهی
نیکا اصل تویی
ترانه ( ت مثل تهی ) از m.f
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون بابت نظرتون حتما گذاشته میشه یکم سرم شلوغ بوده نرسیدم انجامش بدم ولی حتما انجامش میدم و داخل سایت گذاشته میشه | |
|
سلام ممنونم بابت نظرتون چشم حتما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چنانچه با ملودی همخوانی داشته باشد ترانه زیبایی است