پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مولود سادات عمارتی
آخرین اشعار ناب مولود سادات عمارتی
|
برای تومی نویسم
برای تو که میخوانی مرا
گوش فرامی دهی
برای تو که روزی
شاید
بخواهی بدانی
من چه می گویم
به چه می اندیشم
به کجا می روم
من دیگر به گذشته فکرنمیکنم
آینده را هم نمیدانم
اما حال راباور دارم
لحظه ای که درآن هستم
هرچه پیش بینی کردم
حتی به آینده ای نزدیک
نشد
پس مثل جریان آب
در لحظه ای تصمیم میگیرم
از کدامین رود
به دریا بپیوندم
اگردرمسیر درخاک فروروم
کم شوم
یا که تبخیرشوم
مهم نیست
مهم اینست که می روم
می روم
تا به دریا بپیوندم...
حق یارتان
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وسپاس ازشمااستادگرامی مویدومنصورباشید
| |
|
ببخشید حرفم را پس کامنتم را حذف و اعتراف میکنم اشتباه کردم ذیل پست سرکارعالی نظر گذاشتم
موفق باشید خدانگهدارتان | |
|
درودوسپاس ها بانومهدیس انشاالله | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعر بزرگوار
درودفراوان برشما