سه شنبه ۱۵ آبان
حدیث عشق شعری از علیرضا عالمی
از دفتر قصه ی پرنده نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ۲۱:۴۷ شماره ثبت ۱۰۹۲۳۳
بازدید : ۲۲۰ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
با خنده های تو
بی بهانه خندیدم
با گریه ی مستانه
عاشقانه رقصیدم
تا بودی کنارم
من لحظه ها رو بوسیدم
من عشق را هر لحظه
در چشم های تو دیدم
من گل واژه ی عشق را
عاشقانه بوییدم
سرخوشی برای من
هر لحظه کنار توست
کمی برایم ناز کن
که ناز کردن تو چه زیباست
تو خورشید و مهتابی
میتابی بر شب و روز من
ای بانوی زیبایی
با حریر مهتاب بر تن
ای استوره ی عاشقی
منو به رویاهایم برسان
بگو من دنباله کدام حس عاشقی باشم
وقتی تو هم حس عاشقی
و هم شاعرانه بودنی
تو مثله معجره
برای من
یه دریا برای من
من یه قطره و تن خسته
منو بگیر در آغوش خودت
تا شوم آزاده
ای آخرین درمان
درد های من
تو تنها کسی هستی که میفهمی
دلیل دردهایم را
ای تو تسکین دردهام
تو حدیث عشق هستی
برایم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود