جمعه ۲ آذر
ساز دل شعری از فاطمه مهری
از دفتر خط خطی های دلم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ ۲۳:۱۶ شماره ثبت ۱۰۸۹۳۰
بازدید : ۲۵۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مهری
|
نه یادت می رود با زور وباجنگ
نه دل می ماند اندر سینه ی تنگ
همیشه یک نفر بودیم باهم
فقط دوریم از هم چند فرسنگ
بیادت روزها و سال و ماهم
اسیر لحظه های ناهماهنگ
مرا باخاطراتت زندگی بود
که رقصیدیم با ساز خوش آهنگ
نه آنم که بمانی پای عهدم
نه آنی که بمانی خوب و یکرنگ
دمی از یاد تو غافل نگشتم
میان این همه چشم نظر تنگ
فاطمه مهری
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد، مانا باشید وبرقرار | |
|
درود وسپاس بیکران جناب عزیزیان، سپاس ازنگاه پر مهرتون | |
|
درود وسپاس بیکران جناب ابراهیمی، سپاس ازنگاه زیباتون | |
|
سپاس بیکران جناب انصاری، مانا باشید به مهر | |
|
درود وسپاس بیکران جناب آزاد بدخت عزیز، لطفتون مستدام، برقرار باشید و پدرام | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود