جمعه ۲ آذر
خدای درون شعری از ادریس علیزاده
از دفتر ایسام نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ فروردين ۱۴۰۱ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۱۰۸۷۰۲
بازدید : ۱۶۱ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب ادریس علیزاده
|
بر هیچ خدایی نبرم نام از او سوگندم
آن را که درون هست ندا بر او، دلبندم
زیرا که خدایم شنوا هست درون سینه
هم عادل و قاضی است به او پایبندم
آنگه که شدم قصد دعا از آن کهنه خدا
گویی که به خشمش زنجیر پا افکندم
با عقل و تفکر و به منطق دهد او حکم
دور از غضب و جبر شود ، نکند در بندم
هر که را در خود او هست خدایی دانا
من از او درس بگیرم ، با او توانا مندم
ورنه چون خیل عظیم مردم این دنیا
کینه توز و حسد و دشمنی را آکندم
سروده شده توسط ادریس علیزاده
فروردین ۱۴۰۱
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بود