شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر اکرم بیگدلی وش(پریشان)
آخرین اشعار ناب اکرم بیگدلی وش(پریشان)
|
واژه ها امروز غوغا کرده اند
پای عشقت را به دل وا کرده اند
اندکی آن سو تر از فصلِ خزان،
سفره ای گسترده برپا کرده اند
مستِ عطر از هر شکوفه گشته ایم
عاشقان در کوچه بَلوا کرده اند
عقل اینجا جا ندارد زین سبب،
عشق را در دل چو مأوا کرده اند
خواب ورؤیا جا ندارد در بهار
منعِ ما از خواب ورؤیا کرده اند
نغمه ی قمری ز پشتِ پنجره
عاشقی را خوب معنا کرده اند
غافلیم از قلبِ دیوانه که باز،
عشق و مستی در دلی جا کرده اند
گرچه من نامم *پریشان*گشته است
عقلِ من را نیز حاشا کرده اند!
من همان دیوانه ای هستم که باز،
داغِ لیلی در دلِ ما کرده اند
پریشان
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم نظرلطف شماست🌼🌼🌼 | |
|
سپاسگزارم نظرلطف شماست🌼🌼🌼 | |
|
سپاس از پاسخ زیباتون جناب دزفولی🌼🌼🌼🌼🌼 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود