پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عبدالرضا دهقانی
آخرین اشعار ناب عبدالرضا دهقانی
|
اول از روی ادب سلام و عیدتان مبارک...
گفتم نرو
بانوی من...
ای مهربان
آرام جان
روح و روان..
پیشم بمان
حاله پریشانه مرا
از رنگ رخسارم بخوان..
لحضه به لحضه بی امان
فریاد کشیدم..
گفتمت...با من بمان....بامن بمان..
رفتی و من تنها شدم
من تارک دنیا شدم..
عشقه تو از یادم برفت
مهره تو از دلم برفت...
چه بی خبر
به ناگهان
از آسمان
آمد عشقی جاودان...
این بار از خود بی خود شدم
من عاشق یکتا شدم...
یکتای بی همتای من
شرمنده ام
با بودنت
ازیاده تو غافل شدم...
ببخش اگر از بنده ات
عشق را گدایی کرده ام...
یکتای من
حالا تو هستی مهربان
آرام جان
روح و روان...
دیگر ندارم ترس از آن
بگویمت با من بمان
من فانی ام تو جاودان
عبدالرضا دهقانی
|
نقدها و نظرات
|
سلام ممنون ساله خوبی داشته باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نوروزتان پیروز
سال نو مبارک
قرن جدید مبارک
امید که تا آخر قرن خرم و خوش بسرایید
موفق باشید