يکشنبه ۲۷ آبان
زیبای ایرانی... شعری از محمدباقر آزاد (مستعار)
از دفتر باتو... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۱۰۸۱۸۸
بازدید : ۷۶۴ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر محمدباقر آزاد (مستعار)
آخرین اشعار ناب محمدباقر آزاد (مستعار)
|
عزیزم، دوستت دارم؛ ولی با ترس و پنهانی
نگو از شعر هایم حس و حالم را نمی دانی
شبیهِ بوته ای خشکم بدونِ برگ و گل، اما
تو از زیباترین باغاتِ گل در شهرِ کاشانی
همیشه عطر تو میپیچد اینجا بعدِ هر باران
شبیهِ خاکِ نم دارِ پس از یک ظهر بارانی
پس از کابوس هر خوابم تویی زیباترین رویا
که هر شب خواب میبینم تو می آیی و میمانی
ببین من مردِ پاییزم، سَراپا زردیِ محضم
تو اما علتِ زیباییِ فصلِ بهارانی
دو چشمِ دلربا، أبرویِ مشکی، خطِ لبخندت
نظیرت را ندیدم پیش از این، زیبای ایرانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
اعیاد شعبانیه و میلاد با سعادت امام سجاد مبارک باد