چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر سهند حمزه زاده (لاندا)
آخرین اشعار ناب سهند حمزه زاده (لاندا)
|
فالِ قَهــــوه، ابـــرُ بــــاد آمـــد، تَهِ، فِنجـــان من
تَلخ نوشیــــــدم و بَدتر شُـــد، غَم پِنهـانِ من
گُفــــت: بــــاید بُــــگذَری از دِلبـــرُ، از یــــارِ خود
دَرد از عُمـــقِ نِگــــاه آمـــد بـــر اُستخـــــوان من
خواستم تَنهــــا شَــــوَم ، شایـــد فَراموشَش کنم
خود ندانِستم، که او خونیست دَر ، شَریانِ من
او طَبیبســتُ، مَـــنم دَرمانـــده ای در راهِ عِشـق
ای بِـسوزد، عِشق ، فِکـرش هَـم، شَوَد دَرمان من
آرزو کَــــــردَم بِبینَـــــم باز هَــــم چَشمــــــانِ او
چَشم بَر هَـــم که زَدَم عُمـری گُذَشــت از جان مَن
می نِویسَـــم از خیالــش تــا کَــــمی مَرهَم شَوَد
شِعر هایی جِنــــسِ بــــاران، از دِلِ ســـوزان مَن
.
.
#سهند_حمزه_زاده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
غزلی بسیار زیبا و اصالت اندیش
سلامت باشید و شاد