جمعه ۲۵ آبان
پیغام سروری شعری از عليرضا حكيم
از دفتر اشعار آييني نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۰۰ شماره ثبت ۱۰۷۹۶۹
بازدید : ۲۷۰ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب عليرضا حكيم
|
تا جبرئیل رحمت پیغام سروری داد
خورشید را در آنجا تاج سکندری داد
اقرأ به اِسمِ ربِّک ،گفتا بخوان محمّد
مکتب نرفته او را ، فرمان برتری داد
تا جلوهی خدایی، در چهرهاش نظر کرد
در سرزمین قلبش ، حکم پیمبری داد
مانند بید لرزید ، شاهنشهِ دل و جان
دست حق از درآمد، نور منوّری داد
برخیز ای مسلمان ، هنگام جشن و شادیست
مانند بلبلی که ، درس سخنوری داد
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها بانو با سپاس فراوان | |
|
درود بر شما گرامی روز مبعث مبارک | |
|
درودها بر شما گرامی عیید میعث مبارک باد ایام به کام | |
|
درود بانو و سپاس از حضورت | |
|
درود بانو عید مبعث به شما و خانواده محترم مبارک | |
|
درود آقای محمدی با سپاس فراوان از حضوذتان | |
|
درود آقای پرهیزکار ممنون از حضورتان | |
|
درود بانو سپاس فروان | |
|
سلام جناب دهنوی سپاس بیکران | |
|
درود بانو ناطق سپاس فراوان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.