دوشنبه ۵ آذر
یه اتفاق ساده شعری از مسعود محسنی نژاد
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۱۰۷۸۹۱
بازدید : ۲۲۶ | نظرات : ۱۱
|
دفاتر شعر مسعود محسنی نژاد
آخرین اشعار ناب مسعود محسنی نژاد
|
یه اتفاق ساده
یه حس فوق العاده
درون تو نشسته
بدون استفاده
فقط چشاتو وا کن
به لحظه ها نگاه کن
نگو که دیگه دیره
خودتو جابه جا کن
فقط بگو میتونی
دوباره از نو پاشی
رو طرحی که کشیدی
رنگای نو بپاشی
فقط بگو میتونی
تو این فضا نباشی
نباس بیخود اسیرِ
تبِ گذشته ها شی
تو از شبا گذشتی
نگو که سرد وتارِ
به شبها خوب نگاه کن
تهِش ستاره داره
تو اون ستاره هستی
که شب تورو نشون داد
جای زمین خاکی
بهت یه آسمون داد
فقط بگو میتونی
دوباره از نو پاشی
رو طرحی که کشیدی
رنگای نو بپاشی
فقط بگو میتونی
تو این فضا نباشی
نباس بیخود اسیرِ
تب گذشته ها شی
تو آتیشی که زیرِ
خاکسترها نشستی
بادی اگه نیاد که
همیشه خاموش هستی
|
|
نقدها و نظرات
|
درود وسپاس از انرژی شما | |
|
سپاس از همراهیتون | |
|
باعث افتخار بنده ست همراهیتون دوست عزیز | |
|
سپاس از همراهیتون بانوی گرامی | |
|
درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
چقدررررر زیبا و دلنشین و امیدبخش
زنده باشید