سه شنبه ۲۹ آبان
می خواهم شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۱۰۷۸۵۸
بازدید : ۳۰۴ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
حکمی به اصرارِ خودم اینبار می خواهم
از حبس بیزارم طنابِ دار می خواهم
یا لااقل از دستِ دقیانوس بگذارید
بی دغدغه عمری بخوابم غار می خواهم
من با کمالِ میل می میرم به حکمِ خویش
اما جهان را خالی از کشتار می خواهم
دیگر نه نان را بلکه جان را می خورند این قوم
قومی به غیر از قومِ آدمخوار می خواهم
شیحه کشان، جفتک زنان، بی وقفه می تازد
رم کرده اسبِ روزگار افسار می خواهم
دیگر پس از این شهرِ بازی و عروسک را
تنها برای کودکانِ کار می خواهم
دنیا به زورِ اسلحه این شد که می بینید
می خواهم آبادش کنم، خودکار می خواهم
شاعر: شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود
پرکار باشید 👏👏🌺🌺