يکشنبه ۴ آذر
عشق زمستانی شعری از بهار ملودی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۰۲:۲۱ شماره ثبت ۱۰۷۱۹۲
بازدید : ۲۳۸ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بهار ملودی
|
از آسمان پنبه می بارد
بر شکوفه ی حساس گیلاس
تیله های مشکی به آسمان،
خیره به پرستوها
گوله ای سرد روی بینی قرمزم خوابید
تداعی رقص هُمای کودکی
اینبار
بر زمین سیاه و سفید خیابان،
یاد ایام زِ عشق
زمزمه شعر سهراب
از پدر
(پشت کاجستان برف،برف یک دسته کلاغ...
حالِ خوب، مرا در برگرفته بود
میان عاشقی هایم
چشمانم گره خورد به نگاه دلبرانه اش
عشق در یک نگاه؛
انار گونه هایم رسید..
گلگون،شیرین لطیف
و این بود
آغاز یک سکانس درام✅
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما دخترکی احساسی در یک روز زمستانی پیاده روی میکرده و خاطرات را مرور ، که در یک نگاه عاشق میشود | |
|
ممنونم عارف عزیز لطف دارید به بنده | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
موفق باشید