جمعه ۲ آذر
خطا شعری از کامکار پیشوا
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۱۰۶۸۶۹
بازدید : ۱۵۷ | نظرات : ۳
|
آخرین اشعار ناب کامکار پیشوا
|
گاه راهـم به خطـا از تو جـدا می افتد
دستِ من نیست که پایم به خطا می افتد
قاضیِ کارِ همه غیرِ خودم بودم و عمر
پوچ بگذشت و حسـابم به خدا می افتد
بله در غفلتِ یک لحظه پشیمانی ها است
وای کَز غفلتِ یک عمر چه ها می افتد
بی هدف سنگ نیَنداز و بیَندیش که این
تیـرِ افـسار گسـسته بـه کجـا مـی افتد؟
بنِشـین چنـد صبـاحی به تمـاشا و ببین
اتّفـاقی ، به چـه شـکلیّ و چـرا می افتد
پشتِ این تجربه درد است و ضرر پس دریاب
رنج من بردم و سودش به شما می افتد
پـیِ صد راهِ خطـا رفـته ام و فهـمیـدم
از چه رو بر سـرم این قدر بلا می افتد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما