سه شنبه ۶ آذر
شاهِ دلها شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰ ۰۶:۵۷ شماره ثبت ۱۰۶۸۵۱
بازدید : ۱۵۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
شاهِ دلها
دل با تو که بیراهه نمیره
دل با تو جَوونه
پیرانه نِمیره
صدسال اگر مانَد دراین عشق
مجنون میشود ،
ولی دیوانه نِمیره
اوج میگیرد به عشقِ نازت اما ،
رذیلانه نِمیره
احترامت را ،
رعایت میکند دائم به حرفش
قال و قیلانه نِمیره
دستخطِ عزیز و خوشگلت را
دوست دارد این دلِ من
مطمئن باش که حتی ،
تقدیرش سفر باشد و دوری
بی بوسه به روی خط و بی نامه نِمیره
نقدِ او تویی و باقیِ جهان ، همه نسیه
آنقدر عقل داره دلِ من ،
به بیعانه نِمیره
اینجا ویرانه است و تو شاهِ دلها
گر که شاه باشد و ویرانه مُهیا
دل ز ویرانه نمیره
بهمن بیدقی 1400/11/3
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند بزرگوارید بینهایت سپاسگزارم از اینهمه لطف و مهرتان که بی پایان است شادمانی و سلامتی ، همره همه لحظه هایتان | |
|
با سلام و عرض احترام آقای خسروی فرد بزرگوار سپاسگزارم | |
|
با سلام و عرض احترام استاد ارجمند بزرگوارید بینهایت سپاسگزارم از اینهمه لطف و مهرتان که بی پایان است شادمانی و سلامتی ، همره همه لحظه هایتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود
موفق باشید