شنبه ۳ آذر
دلِ رنجور شعری از احمد صیفوری
از دفتر به لهجهٔ باران نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ۰۹:۴۴ شماره ثبت ۱۰۶۴۰۷
بازدید : ۱۹۲ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب احمد صیفوری
|
ماهمه مثل همیم، هرچه که مقدورکنیم
تاکمی درد و بلا از دل هم دورکنیم
برلبی خنده نشانیم وزغم دورکنیم
بهتراز آنکه بگریانی و منفورکنیم
هرچه دیدی زکسی یاکه شنیدی نکند
مثل یک بیخرد آن را دم شیپور کنیم
عیبهایی همه داریم و گناهانی چند
هربدی مانده به دل را همه در گورکنیم
منت اهل وفا، اهل صفا را بِکِشیم
نکند بابت زر سجده به مزدور کنیم
عاقبت در دل خاک است مکان من و تو
کاش بهرخودمان گریه کمی جور کنیم
بابت شعر بَدَم از من و دل خرده مگیر
هدف این بود که یاد از دلِ رنجور کنیم
#احمدصیفوری
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم از لطفی که داشتین 🙏🥀 | |
|
ممنون ازتوجهتون شادی خانوم، شادی نصیبتون🙏🥀 | |
|
سلام، ممنونم از محبتتون، درس پس میدم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و آموزنده بود
موفق باشید