سه شنبه ۱۵ آبان
عشق قدیمی شعری از علیرضا عالمی
از دفتر قصه ی پرنده نوع شعر موج نو
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۱۶:۱۳ شماره ثبت ۱۰۶۲۹۴
بازدید : ۲۱۷ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب علیرضا عالمی
|
خاطرات یه روز
توی چمن زار
که داره هر روز برام
تکرار میشه
یه خاطره از اون روزهای
دوری
که این روزها
تو ذهنم مرور میشه
یه نقاشی قدیمی
از من
که یادم نیست
کی کشیده
یه نقاشی از من
کنارِ دختری
به زیبای گلها
که هنوزم
عطری که میزد
یادم مونده
یه پاییز
پر از شعر
عاشقانه
یه موسیقی
پر از نت های ناگفته
یه قلبی
که هنوز عاشق هستش
کجایی این قصه
گمت کردم
کجایی این
قصه دست تو رو رها کردم
که هنوزم
تو رو پیدا نکردم
بگو کجایی
این قصه
هستی
بگو تو بیداری یا خواب
که همه دنیا رو
این روزها
خواب برده
یه عشق
قدیمی که اولین و اتفاقی
بودش
چه حس زیبا
اما ناشیانه
همون عشق
که هنوز تو خاطرمه
داره این روزها
تو ذهنم تکرار میشه
یه عشق قدیمی
اتفاقی بود
اما
هنوز
توی دست های
باد برام گم
نشده
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
« خلقت از روز ازل مرهون عطر یاس بود»
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا (س)
تسلیت بر شما