دوشنبه ۵ آذر
پری شعری از محمود فرهانی(محمود)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۱۰۶۲۹۲
بازدید : ۱۴۰ | نظرات : ۳
|
دفاتر شعر محمود فرهانی(محمود)
آخرین اشعار ناب محمود فرهانی(محمود)
|
هرطرف می نگرم هست رخی همچو پری درمیان پریان از همه هستی تو بری
دل و دین را به نظر می بری و وه چه عجب آخر این شیوه چه باشد که تو بر ما نگری
آسمان خیره نگاه میکنم از بهر همین که تو هم مهری و هم کوکبی و هم قمری
بخت من تیره تر از رنگ سیاه مژه ات برق چشمان تو بر خرمن جانم شرری
خوبرویان همه آیین جدیدی بگذارند بینشان از پی بدعت ز همه تازه تری
سالهاست که در دامم و دردا که چه سود از بهر پریدن نبود هیچ مرا بال و پری
"محمود"نگه کن تو به حال تبه خویش به جوانی تو بخشکیدی و همچون حجری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
« خلقت از روز ازل مرهون عطر یاس بود»
شهادت ام ابیها
حضرت فاطمه زهرا (س)
تسلیت بر شما