جمعه ۲ آذر
یه وقتا شعری از برین بهار
از دفتر شعرناب نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ۱۳:۵۷ شماره ثبت ۱۰۶۲۵۸
بازدید : ۳۷۶ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب برین بهار
|
یوقتایی آدم مجبوره باشه
شبیه عکس رو دیوار باشه
یوقتا خسته ای از راه رفته
ولی دل میگه دیگه آخراشه
درِبازِ قفس، تصویرِ درده
پر و بالت به میله گیر کرده
به خوابم تا خدا پرواز کردم
کسی خوابی چنین تعبیر کرده؟
سکوتت معنی ِفریاده وقتی
به جان گفتی که باید سخت باشه
شده تقدیرِ تلخِ این مسافر
که جاده آخرش بن بست باشه
یه روزا اونقَدَر لبريزی از حرف
محاله توهزاران واژه جاشه
یوقتایی آدم مجبوره باشه
فقط تنها رفیقت سایه باشه
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از توجه و مهرتان🙏🌹 | |
|
درود و سپاس بسیار سلامت باشید و شاد... | |
|
درود به شما سپاسگزار نگاه زیبای شما🌹🌹🌹 | |
|
درود بسیار به شما و سپاس از توجه و مهرتان🌹🙏 | |
|
درود و سلام🌹🙏 سپاسگزارم مهربانو... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است