چهارشنبه ۷ آذر
خوش آمدی شعری از محمد جواد عطاالهی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ ۱۸:۱۲ شماره ثبت ۱۰۶۱۱۱
بازدید : ۳۵۶ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر محمد جواد عطاالهی
آخرین اشعار ناب محمد جواد عطاالهی
|
یک جفت چشم خیره به رویا
دیگر درون هیچ سری نیست
تا دور ها مشاهده کردم
از دوره گرد ها خبری نیست
رفتی و بعد از آن که تو رفتی
از من هنوز هم اثری نیست
می خواهمت هنوز ، نخواهم
اینگونه بی ترانه بمیرم
می خواهم عاشقانه بگویم
می خواهم عاشقانه بمیرم
بگذار تا نهالِ جوانم
شاد و پر از جوانه بمیرم
من در خودم وجود ندارم
بگذار روی شانه ات امشب
این اشک ها ی منتظرم را
با هر دو دست ، فرد غریبی
در سینه اش فشرده سرم را
باز آمدی که باز بگیری
فریاد های بی اثرم را
می خواهی از کجا به چه نحوی
امشب در آوری پدرم را؟
آه ای ترانه ها به چه علت
خونین شدید در جگر من؟
آوار شعر های قدیمی
سنگین شدید روی سر من
قلبت کجاست سینه ی خالی؟
دُنبت کجاست کره خر من؟
می مردی یک سراغ بگیری؟
من دوست دارمت خبرِ
مرگم دوباره مثل همیشه
خوابیده در کنار من آرام
در قبر تازه ایی که تو کندی
شد سرکش جنون زده ایی رام
حُکمت قبول حضرت قاضی
دارَت بلند چوبه ی اعدام
حالا که دشمنان عزیزم
با خنده آمدند به هنگامِ
رفتنم خوش آمدی ای دوست
منت گذاشتی به سر من
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب عزیزیان ارجمند ممنونم از لطف شما در پناه حق | |
|
سلام استاد گرامی بله خدا را شکر از دنیا نا امیدم ممنونم از لطف شما در پناه حق | |
|
سلام جناب خوشرو ممنونم از لطف و همراهی شما در پناه حق | |
|
سلام جناب آزادبخت ممنونم از لطف شما در پناه حق | |
|
سلام دوست گرامی ممنونم از لطف همراهی شما در پناه حق | |
|
سلام جناب رضاپور ممنونم از لطف و همراهیتان به پای شما اساتید که نمی رسیم البته . در پناه حق | |
|
سلام مازیار جان من هم نمی دانم در جواب لطف ها و محبت های دوستان ندیده ام در این محفل چه بنویسم . همه ی اشعار هم دل نوشته اند و اگر نباشند شعر هم نیستند دلت شاد و قلمت نویسا در پناه حق | |
|
سلام جناب صادقی گرامی ممنونم از لطف و همراهی شما در پناه حق | |
|
سلام جناب ابراهیمی گرامی ممنونم از لطف شما در پناه حق | |
|
سلام جناب فتحی ممنونم از لطف شما | |
|
سلام بانوی گرامی ممنونم از لطف و همرهی ارزشمند شما در پناه حق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود 👏🌺🌺