جمعه ۱۱ آبان
من فلسطینی ام شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶ شماره ثبت ۱۰۵۷۴
بازدید : ۸۱۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
دوشعراز:خالدبایزیدی(دلیر)
«من فلسطینی ام»
من فلسطینی ام
درختی تنومند
اما دشمنان با اره وتیشه
به جانم افتاده اند
ولی باز درهرفصل...
سبزخواهم گشت
ونا امیدی را دردل دشمنان
خواهم کاشت
من فلسطینی ام
شاهین بلند پرواز
هرسپیده دم
عا شقانه می کنم پرواز
برفراز سربازان گمنام
اما صیادان.آسمان را
به رویم مسدود می کنند
غرق درآتش ودود می کنند
ومن شاهین وار
معاصره را
درهم خواهم شکست
کوله بارم را خواهم بست
وسفررا آغاز می کنم
من فلسطینی ام
برخلاف تمام مردم جهان
بی هویت...
بی نام ونشان
درسرزمین مادری
آواره وسرگردان
آه خدای من بگو:
چیست نام ونشان
به من خسته ونا توان
................................................................................................
«بی سرزمین»
هرچه نقشه ی جغرافیایی بود
سوزاندم!
بغض گلویم را فشرد وسپس
کبوترآرزوهایم را
درسرزمین خیالی ام
به پروازدرآوردم
آن گاه که دریافتم
سرزمین ای ندارم؟!
..............................................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.