جمعه ۲ آذر
پریشان شعری از حمیدرضا کیانی
از دفتر من و ماتم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۲ ۰۲:۰۷ شماره ثبت ۱۰۵۶۹
بازدید : ۶۲۱ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب حمیدرضا کیانی
|
من امشب مست میگردم میان کوچه های شهر
به دنبال نگاه تو پریشانم پریشانم
دو چشمم پر ز اشکست و دو چشم تو پر از نیرنگ
دو چشم من مزاح تو دو چشمت عشق و ایمانم
اگر بشکافی این دل را پر از احساس تو خالی ست
ولی قلب سیاه تو که گفتی:"پر ز عصیانم"
اگر یک لحظه باشد تا سر انجم نگاه تو
نگاهت را مگیر اما برون کن از تنم جانم
کسانی که مرا از آن لبان تحریم میکردند
نمیخواهند یک لحظه مرا بر عهد و پیمانم
مرا عهدیست با جانان که تا جان در بدن دارم
هواداران کویش را به مهر خویش بنشانم
اگر عاشق نمیبودم نمیگشتم چنین غمگین
اگر شاعر نمیدانی ولی ولله انسانم
شبی در خواب میدیدم که با شاعر تو میگفتی
هواخواه منی جانا و میدانی که میدانم
27/12/91
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.