جمعه ۲ آذر
چشم هایم... شعری از فاطمه مستوفی
از دفتر سکوت خیس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ۲۰:۳۵ شماره ثبت ۱۰۵۶۴
بازدید : ۱۰۱۰ | نظرات : ۲۲
|
آخرین اشعار ناب فاطمه مستوفی
|
سکته های سکوتم را
احساس کن
و این طنین مدون ساعت هایی
که مرا
در اضطراب دیدن تو
به اوج می کشاند
پریشانی این روح را
از لب های بسته ی مداوم چشم هایم
ببین
این قلب من است خدایا؟
در جنون وحشی و عمیق روزگار
به روزهایی می اندیشم
کا جیغ شاپرک ها را
در تلاطم پرواز
به تپش وا میدارد
و این تخدیر انسانیت من است
که در هوای زیستن
به غرور
دست هایش را
به اوج می کشاند:
"که من هستم"
آه....
هرگز این چنین سکوت ملموس روزهایم را
به اجتناب دیدن تو
حدس نمی زدم
این قلب من است خدایا؟
به چشم هایم خیره شو
و دگرگونی این احساس را
از نگاهم بخوان
احساس می کنم
چشم هایم دارند فریادت می کنند....3/1/1392
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.