سه شنبه ۲۹ آبان
مجموعه ی دوبیتی و رباعی ۱ شعری از شهرام مودب
از دفتر صاع نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۱۰۵۵۹۸
بازدید : ۱۹۱ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب شهرام مودب
|
نه مثلِ جاده هایِ پیچ و خم دار
نه طولانی ترین دیوانِ اشعار
تو را مثلِ دوبیتی دوست دارم
"به لفظِ اندک و معنیِ بسیار"
شاعر: شهرام مؤدب
*********************
نوروز شوَد فصلِ زمستانِ من و
سرمای هوا می رود از جانِ من و
یخ هایِ تنِ من و تو می میرد اگر
من باشم و تو باشی و دستانِ من و ...
شاعر: شهرام مؤدب
*********************
از رود گذشتیم ولی از پُل، نَه!
از جنسِ خرابِ چینیِ بُنجُل، نَه!
اربابِ تعارفیم پشتِ هر دَر
پشتِ دَرِ مُستراح و پشتِ رُل، نَه!
شاعر: شهرام مؤدب
*********************
یک بغض درونِ من بِلاتکلیف است
چون خاطره ای منتظرِ تعریف است
هر بار به شعر گفتم او را بنویس
آهی زد و گفت عاجز از تألیف است
شاعر: شهرام مؤدب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر معنی بوند
دستمریزاد