يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
کوه سهندم
سر کوه سهندم تا کی نشینم
برایت رنگینه، من گلها بچینم
بسازم تاج گل تا که بیایی
ببوسم، تو گل شادان ببینم
* * *
خوشا آنان
خوشا آنان که به خواب گورند
خوشا آنان که به اقلیم دورند
چه دوشادوشی شده میدوشند
همه دزدند و خائن رنگینه جورند
* * *
جهالت
ز دردها گویم حالی نمانده
جهالت تا کجا ریشه دوانده
به حیرانی زبان گفتنم نیست
طرف بی مکتبش دکتر نشانده
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم استاد به پاس مهرتان | |
|
سپاسگزارم استاد از مهرتان
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درود ما از لطف کلام شما بهره ها بردیم استاد
سپاس به پاس مهرتان | |
|
سلام و درود سپاس به پاس مهرتان | |
|
سلام و درود سپاسگزارم جناب فریدونی عزیز و بزرگوار
برقرار باشید و مانا | |
|
سلاام و درود استاد آبسالان ادیب عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم و ممنون | |
|
سلام و سپاسگزارم استاد به پاس مهرتان
برقرار باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنشین و زیبا بود ند