سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 9 فروردين 1403
    19 رمضان 1445
    • ضربت خوردن حضرت علي عليه السلام، 40 هـ ق
    Thursday 28 Mar 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      پنجشنبه ۹ فروردين

      که توئی

      شعری از

      علی معصومی

      از دفتر در کوچه های انتظار نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۹:۳۳ شماره ثبت ۱۰۵۵۴۵
        بازدید : ۱۰۸   |    نظرات : ۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      که توئی

      شب یلدای من و خاطره هایی که تویی
      دل مشتاق من و منظره هائی که توئی

      خلوت یاد تو را پنجره ها می فهمند
      تا شعاع همه ی گستره هایی که توئی

      تا چه آید به سر پاکی این دلشدگان
      به در مسلخی از کنگره هائی که توئی

      تا نیاید سحر و جلوه کند صبح سپید
      منم و شاهد این شبپره هایی که توئی

      آسمان جلوه ناز است و زمین غرق نیاز
      پرتو روشنی از پرتره هائی که توئی

      زیر مهتاب شب و وهم و سکوت ابدی
      روح جامانده در این پیکره هائی که توئی

      می رود دایره در دایره پیغام فلک
      نغمه در نغمه این حنجره هائی که تویی
       
      ۴
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۰۴
      درود استاد عزیز
      غزلی ناب خوش زیبا بود
      دستمریزاد خندانک
      حمید غرب
      يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵
      درود استاد معصومی عزیز

      واقعا زیبا و خوش پرداخت

      دستمریزاد

      ما سرشتیم در این گنبد دوار به عشق
      ذره ای اندک از آن جوهره هائی که تویی


      خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      سعید صادقی (بینا)
      يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ۲۳:۵۸
      دستمریزاد جناب معصومی
      واقعا زیبا بود

      درود بر شما خندانک
      بهرام معینی (داریان)
      دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۷:۱۰
      درود های فراوان جناب معصومی استاد گرانقدر
      بسیار زیبا وموزون ودلنشین
      قلمتان ماندگار
      در پناه حق
      ایام بکام
      🌷🌷🌷
      محمد خسروی فرد
      دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۲۲:۵۶
      استادانه و دلنشین
      درود بر شما
      خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0