بداهه ای تقدیم حضرت زینب (س)
ای از تو فضا و دل معطّر زینب
ریحانه ی مُصطفی و حیدر زینب
در روزِ ولادتِ تو عالَم شاد است
سویَت دلِ عاشقان کبوتر زینب
شَه بانوی کشورِ وَفا و ایثار
جانم به فدایت ، تو دلبر زینب
دُردانه ی زهرایی و زینَت بر علی
بر نازِ تو کهکشان پُر اختر زینب
ای برکتِ آسمان و دریا و زمین
بَهرِ حسن و حسین تو خواهر زینب
آیینه ی مهربانی و عمرِ صفا
گُلها به زیارتِ تو پَرپَر زینب
زینب تو سپه سالارِ لشکرِ عشق
بهرِ صفِ لاله ها تو سَروَر زینب
از توست شرافت هنوز هم زنده
بر قامتِ عزّت ، تو پیکر زینب
تاجِ سَرِ بیدلان ... عزیزِ شهدا
اسطوره ی ایمان .. یَدِ باوَر زینب
ای از نَفَسِ حقِ دعایت روشن
کاشانه ی اُمّید سراسر زینب
بی بیِ دوگیتی تو آرامشِ روح
بیدار پرستارِ دلاوَر زینب
ای شب ز نگاهِ گرمَت غرقِ قرار
با " دریای صبر " برابر زینب
از خطبه ی تو لرزه بر اندامِ ستم
اُستادِ سخن شناسِ داوَر زینب
ای قوّتِ قلب ِ بیرقِ کرب و بلا
شمس ست و قمر از تو منوّر زینب
بااحترام : حسین زاده ( کوهواره )
۱۸ / ۹/ ۱۴۰۰ ه . ش
بسیار زیبا و بجا ست
میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روز پرستار مبارک
خرم و خوش باشید