چشم بستم همهی خاطرههایم گم شد؛
ناگهان در پس دیوار فریب
کودکی، خانم شد.
▪️▪️▪️
ترک دارد دلم از غم
من از دلدانه لبریزم؛
انارم، ارمغان فصل پاییزم.
▪️▪️▪️
مشق من "نان" است، اما
اشک من پایان ندارد
سفرههامان نان ندارد
▪️▪️▪️
مثل اندوه "فروغم" در برف
خسته از سردی و دلواپسیام
من پر از خاطرهی بیکسیام
▪️▪️▪️
باز کاشانهی دل تاریک است
میشود ماه شوی
میهمان، گاه شوی؟
▪️▪️▪️
بیتو هر فصل دلم شد پاییز
کاش برگردی عشق
آخرین دستآویز!
▪️▪️▪️
در قاب پاییزم
مثل اناری ترش
با هر ترک از خنده لبریزم
آرزو عباسی(پاییزه)