جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
ما خـوشی از تـو ندیدیم تمامش گله بود
سهم من از همه ی عشق فقط فاصله بود
کـاروانـی کـه مـنـم قـافلـه سـالارِ غـمـش
بـا همه دوست،ولی دشمنِ این قافله بود
دل بـگــفـتـا کـه بـرو دل بـده بـر یـارِ دگـر
خواستم دل بدهم،خارج از این حوصله بود
بـخـتِ بـد،دیـدنِ آن نـقـشِ دل آرای رُخَش
بـر همه واجب و بر دیده ی من باطله بود
قـصـه ی تلخ من و قصه ی دل بردن از او
بـر هـمـه سـهل و برای دل من مسئله بود
زخـم پـر کـن ز نـمـک ای دل حیران امین
گـفتـی آرامـه ی جان است ولی زلزله بود
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجه شما | |
|
ممنون جناب استکی | |
|
درود بر شما بانو حافظ اَر گفت که ما مستحق هجرانیم درد هجران نکشیدست که ما میخوانیم با من از لاف و دروغ و گله از یار مگو داغی از یار بدیدیم که خود می دانیم امین خلیل زاده
| |
|
سلام مجدد برادر بزرگوار
پاسخ نظر شما بصورت غزلی بداهه :
در عشق نگنجد گِله و ناله و آهی گر که بشناسی به خِرَد ، راه ز چاهی
عاشق همه وقت و همه جا شاکِر و خوشوقت باشد که ز معشوق بُوَد اِذن و گواهی
سرلوحه ی آیینِ محبّت به شَکیب است رنگِ ادبِ عشق نمایان به صُراحی
در آیه ی پنجاه و چهارِ سوره ی حُب از (مائده) ی بقا تناول ، که چه خواهی
گر قطره ی اقیانوسِ عشق بنوشی هرگز نشوی اهلِ جدالیّ و تباهی
تنگ ست مرا وقت و یَضیق است مرا صَدر وَرنه ز کمالَش شِنوی شَمّه ی شاهی
( بااحترام خواهرکوچک شما حسین زاده )
درپناه حق | |
|
ممنون بانو نظر لطف شماست... | |
|
ممنون ار توجهتون.... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
شعربسیارزیبایی بود