يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
مژده ده
مژده ده طرب ما، هم نفسی می آید
ساقیا باده بدار یار و کسی می آید
چاره ما نشود باش حبیبش برسد
حرف دل گوی فریاد رسی می آید
* * *
غمگینه
دو غمگینه به غم تسلیم و غمینند
چو خندند حسرتا در دل همینند
اکسیر حیاتند و درد هم نبینند
بدانسته عمری دور از هم نشینند
* * *
شوریده
من آن بی منزلم مأوا ندارم
من آن شوریده ام پروا ندارم
به سوی او روم راهم نبندید
کنون من عاشقم دعوا ندارم
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود سپاسگزارم استاد استکی ادیب عزیز و دانشمند | |
|
سلام و درود استاد عزیز و بزرگوار ممنون از مهرتان
برقرار باشید و مانا | |
|
سلام و درود جناب آبسالان عزیز و گرامی
سپاسگزارم از مهرتان | |
|
سلام و درود بانوی ادیب و عزیز بزرگوار
سپاس از مهرتان | |
|
سلام و درود بانوی ادیب و عزیز بزرگوار
سپاس از مهرتان | |
|
سلام و درود بانو بهرامی ادیب عزیز و گرامی
سپاس از مهرتان
برقرار و مانا به مهر یگانه محبوب بی همتا
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود ند