سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      همسر جذابم

      شعری از

      مجتبی خلجی

      از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه

      ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ ۰۰:۳۷ شماره ثبت ۱۰۵۲۱۷
        بازدید : ۱۶۴   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر مجتبی خلجی
      آخرین اشعار ناب مجتبی خلجی

      همسر جذابم
      چه خوشحالم ، تو رو من دارم
      ،دیگه چی کم دارم ، همسر جذابم 
      زیبا مثل الماسی، خوبه روم حساسی
      ،نکنی با دلم بازی،همه میدونن خاصی
      با زیاد و کمم موندی پیشم / بدون تو هیچ هیچم
      وقتی نیستی پیشم / حواس ندارم و گیج گیجم
      مگه از خدا جز تو چی میخواستم /فقط تورو میخواستم 
      اگه قول بدی بمونی / منم تا آخرش پات هستم
      واسه داشتنت من نمیبازم /خونمو جز تو با کسی نمیسازم
      /بهتر از تو من نمیشناسم / بخاطر تویه شبا این صدای سازم / بمونی واسم همسر مهربونه نازم 
      کسی چمی دونه،جز تو کی میتونه / واسه منه دیونه،بشه همدم و همخونه 
      همسر جذابم ،همدم و هم رازم /وقتی تو رو دارم، آخه دیگه چی کم دارم،همسر جذابم
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۱۷
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و امید بخش بود خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ۱۸:۱۴
      درود برشما
      خندانک خندانک خندانک خندانک
      سارا خوش روش
      پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۲۹
      درود بر شما و همسر جذابتان، عاشقانه های تان پایدار،بسیار دلچسب و شیرین سرودید خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0