جمعه ۲ آذر
تکه ی ماه.... شعری از امین خلیل زاده (امین)
از دفتر شاعرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ۱۵:۰۸ شماره ثبت ۱۰۵۱۹۹
بازدید : ۲۵۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر امین خلیل زاده (امین)
آخرین اشعار ناب امین خلیل زاده (امین)
|
روی تـو تـکـه ی ماهـیـسـت کـه دیـدن دارد
عشقِ تو آن گلِ سرخیست که چیدن دارد
مـن سـراپـا بـه کـلامِ تو فقط هوشم و گوش
زانـکـه حـرف از لـبِ مـعـشـوق،شنـیـدن دارد
عــطـرِ مـوهـای بـلـنـدت عـطـرِ اعـلای زمـیـن
ارمغانیست که از جانبِ محبوب وزیدن دارد
طـعـم لـب های شکربارِ تو چون قند و عسل
بـوسـه ای از لـبِ شـیـریـنِ تـو چـیـدن دارد
نـازِ هـر کـس نـکـشـد ایـن دلِ شیدای امین
نـازِ تـو بَـه کـه چـه نـابـسـت کـشیـدن دارد
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنون از توجهتون | |
|
ممنون بزرگوار | |
|
زنده باشید بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود
دستمریزاد