يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر علیرضا مرادی( مراد )
آخرین اشعار ناب علیرضا مرادی( مراد )
|
شیدایی
محمل بدار کـــــه آسیمه سر نشود
هر ساحلی که ساحل رامسر نشود
هنر عشق خواهی شوریده ساز دل
دوام دار شیدایی بی دردسر نشود
* * *
آهو
پشمش چو چیدی بز که آهو نشود
دل در پی عشقی، بی هیاهو نشود
مس کن طلا گر کیمیا توانی ای یار
بی اذن او بانگ کبوتری یاهو نشود
* * *
ترانه
به سودایی برون از خانه دارم
به شوق تـو دلی مستانه دارم
مرا جان جانــی فتانه ام باش
جویای توام شعر و ترانه دارم
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم بانو حکیمی ادیب و شاعره گرانقدر و عزیز | |
|
سلام و درود جناب استکی ادیب و استاد گرانقدر ممنونم از محبت و مهرتان | |
|
سلام و درود سپاسگزارم پاینده باشید به مهر | |
|
سلاو و درود بانوی ادیب و شاعره گرانقدر عزیز
ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود جناب رضوی عزیز محبت دارید ممنونم | |
|
سلام و درود سپاسگزارم بانو آهنگران | |
|
سلام و درود استاد معینی ادیب و شاعر توانا ممنونم و تشکر از لطفتان | |
|
سلام و درود استاد آبسالان ادیب و شاعر گرانقدر ممنونم و تشکر | |
|
سلام و درود استاد خسروی فرد ادیب عزیز و بزرگوار
سپاسگزارم از مهرتان | |
|
سلام و درود بانو فتحی ادیب شاعره عزیز و گرانقدر
سپاسگزارم از لطفتان | |
|
سلام و درود جناب شهرو ادیب گرانقدر
سپاسگزارم از مهرتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.